""

Катерина Рожкова: Щоб успішно комунікувати зміни в країні, українці спочатку мають їх усвідомити

Національний банк України модернізує підходи до зовнішньої та внутрішньої комунікації. Про це під час дискусії «Чому Україна всім подобається, але говорять про неї погане», організованої агентством стратегічних комунікацій TRUMAN Agency, розповіла перший заступник голови НБУ Катерина Рожкова.

«Коли Гонтарєва з командою прийшла в Національний банк, там не було ані служби комунікації, ані оцінки ризиків – нічого. Зате було 12,5 тисяч співробітників, своє телебачення, медичний центр, санаторії і купа машин, які ми всі передали в АТО. Зараз у нас є повноцінна служба комунікації, – говорить Рожкова. – Ми вчимося, і наші комунікації стають кращими. І ми будемо продовжувати їх удосконалювати. Якщо раніше ми виходили лишень з прес-релізами, то сьогодні використовуємо величезну кількість каналів: відкриті Q&A (і не тільки на брифінгах), Facebook».

Зокрема, у НБУ введена диверсифікована система розподілу інформації.

«Є кілька рівнів комунікації, як і кілька сегментів стейкхолдерів. Ми працюємо для населення, бізнесу, аналітиків, інвесторів. Для кожного з них – окремий рівень комунікації. Це має бути правилом, – вважає Рожкова. – Втім, кінцевим споживачем того, що робить Національний банк, є пересічний громадянин, тому що він купує фінансову послугу. Він отримує зарплату, а ми повинні забезпечити макрофінансову стабільність для того, аби її не з'їла інфляція».

Перший заступник голови Нацбанку вважає, що Україна має значні досягнення в усіх сферах, але задля їх успішної зовнішньої комунікації українцям не вистачає особистого усвідомлення змін.

«Нам треба змінити ментальність, що ми бідні сирітки. Ми – багата, потенційно сильна країна з розумними й освіченими людьми, що мислять вже зовсім по-іншому. Як тільки ми почнемо так себе відчувати, перестанемо боятися комунікувати», – впевнена Катерина Рожкова.

Також в обговоренні комунікаційних успіхів та провалів України взяли участь голова Представництва ЄС в Україні Хюг Мінгареллі, інвестор та екс-міністр економічного розвитку Айварас Абромавічус, урядовці, бізнесмени, експерти – друзі та партнери TRUMAN Agency.

Share